zaterdag 26 januari 2013

¡Aan de muur!

Verleden jaar kreeg ik bij mijn keramiekcursus de opdracht iets te maken met het thema: ¡Aan de muur!
Van zo'n opdracht ga je gelijk anders kijken. Want we hangen niet alleen mooie prints en inspirerende quotes aan de muur, wat hangen er ook veel mooie huisnummers, electriciteitsbordjes, enz...

Ik ben heel blij met mijn VTwonen rek in de woonkamer, daardoor kan ik steeds van iets anders ¡Aan de muur! genieten.

Hier wat favorieten:

Via:
 
Via:

Via:
 

Via:

Via:


Woonbeurs 2012
Foto: ¡Muy Bien!


Woonbeurs 2012
Foto: ¡Muy Bien!


Woonbeurs 2011
Foto: ¡Muy Bien!
Woonbeurs 2011
Foto: ¡Muy Bien!

Woonbeurs 2012
Foto: ¡Muy Bien!



Woonbeurs 2012
Foto: ¡Muy Bien!
 
Via:
 
Buenos Aires
Foto: ¡Muy Bien!


Via:

Via:
Buenos Aires
Foto: ¡Muy Bien!



Foto: ¡Muy Bien!


Dank jullie wel voor al jullie leuke berichtjes en ik word heel blij van het groeiend aantal volgers van mijn blog!

¡Muy bienvenido a los seguidores de España y Latina América!

Last year I followed a ceramic course. We had to make something based on the theme: ¡Hanging on the wall! Because of this assignment, you look at walls in a different way. Next to the nice prints and quotes we put on our walls, there are also a lot of nice things hanging at the walls on the streets.
I enjoy my VTwonen shelving in my living room, because of this shelving I can change the objects ¡Hanging on the wall!
Here you can see a few of my favourites.

Thanks you very much for all the nice commends on my blog and the growing number of followers!

11 opmerkingen:

  1. Heerlijke inspiratie Anneke.... geweldige plaatjes om heerlijk van te genieten! Fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post. Hier hangen een gewei, een klok en vakantiefoto's aan de muur. Eigenlijk wissel ik helemaal niet zo vaak af. Er komt soms wel wat bij ;) fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en beelden Anneke. Dus jij hebt een keramiekcursus gedaan. Wat leuk!!
    Moet ik toch echt maar eens gaan doen..
    Fijne week. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo vreemd... dacht dat ik mij allang had aangemeld op jouw blog. Als een van de eerste maar ik zag mijzelf niet meer staan. Nog maar een keer gedaan.
    Ik weet niet of er nu twee keer sta ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Anneke! Leuk om eens wat anders te zien aan de wand,dan posters of kaarten! thanks for sharing!

    xx Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zitten daar prachtige dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post, zoveel leuke ideeën!
    Leuk om via via op je blog terecht te komen.
    Ik ben je nieuwe volger;-)

    Fijn weekend!

    XO
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat leuke, dank je voor het compliment en welkom als volger!!
      Fijn weekend! X

      Verwijderen