vrijdag 18 januari 2013

¡Industrieel, Stoer en Uniek... KLBR//22!

Wat word ik altijd blij van alle mooie industriële foto's op blogs en Pinterest.
Zo fijn om een snufje stoer en iets unieks in je huis te hebben.
De webshop van KLBR//22 (Kaliber 22) van Muriëlle staat er vol mee.
Muriëlle is echt een liefhebber en wat zitten er originele spullen in haar collectie! Spullen waar ze blij van wordt en wij ook.

Een paar van mijn favorieten:

Via:
 
Via:
 
Via:

Via:

Via:


Wat ik heel leuk vind is, dat de trend Upcycling terug te zien is, waardoor er nieuwe en hele originele producten ontstaan.

Via:

Ik was meteen enthousiast over deze lamp en wat blijkt; Muriëlle heeft deze zelf ontworpen!
En ze gaat meer ontwerpen: er komen kussens, lampen en waarschijnlijk wat kleinmeubelen in de collectie. Die geven een toefje eigenwijsheid aan de inrichting van je huis.

Muriëlle heeft niet alleen een inspirerende webwinkel en start binnenkort een blog, maar is ook grafisch ontwerper. Kijk maar eens naar de mooie vormgeving van haar website. Ik ben fan van de icoontjes voor Twitter, Pinterest en Facebook!
Wat was ik blij dat zij op mijn oproep reageerde en het logo voor ¡Muy Bien! ontwierp.
Dank je wel voor je mooie, stoere, unieke ontwerp, ik word er iedere dag weer blij van!


Ga vooral zelf even kijken op de site naar alle mooie spullen en new arrivals of schrijf je in voor de nieuwsbrief!

I am a fan of the Industrial trend, and like all the lovely pictures on Pinterest. It is so nice to have something raw and unique in your home. The webshop KLBR//22 which is owned by Muriëlle sells many unique items. I like them all, but these are my favorites. It inspires me a lot that you can see the Upcycling trend in this shop. The ammunition lamp, which I liked a lot, is designed by Muriëlle. This year, she will add new designs like cushions, lamps and small furniture to this collection.
Muriëlle is not only the owner of this webshop, but is a grafic designer as well. I love the icons of Twitter, Pinterest en Facebook. I was so glad that Muriëlle designed the logo for my blog. ¡Muy Bien!
Please take a look at her site and get inspired by all the new arrivals, or add your adress at her mailinglist.

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad mooi dat industriële! Nog geen gelegenheid gehad om haar webshop te bekijken. Misschien maar goed ook... ;)
    Fijne avond en gezellig weekend!
    X M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel stoer deze mooie spullen!!!! die kar is echt te leuk :-) zucht... Fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Het dekbed, de poefen zouden hier fantastisch staan. Is het dan wel verstandig om de webshop te bekijken? ;-)

    Leuke post!
    liefs B.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen!
      Ik droom nog steeds van de tafel en de stempeldoosjes!

      Verwijderen