zondag 6 januari 2013

¡Sterren!

Terwijl bij ons de kerstboom al bij het vuil staat, hebben Spanje en Latijns Amerika nog 1 feestdag tegoed en vieren vandaag Los Reyes. (Driekoningen).


Foto:
¡Muy bien!

 
Zonder ster zouden die koningen van geen enkele betekenis zijn geweest.

Ik ben dol op sterren en je vind ze overal in mijn huis terug, het hele jaar door. (Misschien wel omdat ik op Driekoningen geboren ben).
Deze sterren stralen in m'n mijn huis:

Foto:
¡Muy bien!
 
Foto:
¡Muy bien!

Foto:
¡Muy bien!


Foto:
¡Muy bien!

Foto:
¡Muy bien!
 
Foto:
¡Muy bien!


Foto:
¡Muy bien!

 
Voor iedereen een fijne dag vandaag, maak er een dag met met een sterretje van!

Foto:
¡Muy bien!

While in the Netherlands lots of people get rid of their Christmas tree, Spain and Latin America celebrate Los Reyes (Tree Kings day) today.
Without a star, the kings wouldn't have been so famous.
I love stars and everywhere you can find them in my home, not only at Christmas time (maybe because Three Kings day is my birthday).
These stars lighten up my home.

Enjoy your day, it might have a little star.

4 opmerkingen:

  1. Hey lieve Anneke!

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Toch nog even een blogpost op je verjaardag:) En wat voor eentje! Ik houd van sterren! Het hele jaar door! Ik word er vrolijk van met als van harten! Mooi post weer!

    xx Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had je al gefeliciteerd en ik hoop dan ook dat het een dag met een FLINKE ster was! Sterren kunnen altijd...en overal....er gaat iets positiefs vanuit vind ik.....lekker laten hangen/liggen/staan dus;)

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag en het feit dat je nu ook blogt. Hoop dat je een fijne dag heb gehad! Mooie nieuwe week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie post Anneke... Sterren zijn altijd geweldig en wat een mooie variatie heb je!!! nogmaals gefeliciteerd :-) elvera x

    BeantwoordenVerwijderen