zondag 14 april 2013

¡Trolleys!

Iedere keer als ik bij De Bakkerswinkel in Den Haag ben, word ik geïnspireerd door deze mooie trolley. Zomers staat deze op het terras met zomer bloemen en dekens, maar het plekje binnen is ook top!

Foto: ¡Muy Bien!

Eigenlijk heb ik altijd wel iets met trolleys gehad, maar heb er nog nooit een aangeschaft. Als puber waren deze Art Deco modellen (de tweede is een remake) mijn favoriet.
Via:

Via:

Via Pinterest heb ik nog veel meer mooie gevonden.

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:


Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:
Via:
Wat is jouw favoriet?
Mischien ga ik maar eens met deze Ikea versie starten.

Via:
Every time when I visit De Bakkerswinkel in The Hague, I am inspired by this lovely trolley. In summertime they put it in the terrace with summer flowers and blankets, but the place in winter time is also very nice. I have always had a crush on trolleys, but never bought one. When I was a teenager, this Art Deco models were my favorite. On Pinterest I found more nice trolleys. Which one is your favorite? I am thinking of starting with this one from Ikea.

9 opmerkingen:

  1. Ik ga voor de stoere en industriele varianten. Leuk om er zoveel bij elkaar te zien!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de industriele heel gaaf, maar ik ben sinds kort op zoek naar deze mooie retro trolley gezien op bloesem's blog:
    http://bloesem.blogs.com/bloesem/2013/04/coppervase_ericofon-small-things-in-my-home.html Daar ben ik helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop soorten zijn er eigenlijk he? ik vind die stoere wel heel erg leuk. Wie weet vind ik er ooit een bij de kringloop :-) PascaleX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie collectie heb je hier en wat zijn er inderdaad veel verschillende! Ook ik ga voor de stoerdere variant maar de ikea versie is ook erg mooi... Fijne week Anneke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zitten een paar hele mooie tussen! Bedankt voor de inspiratie;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Word er hebberig van... ;) Maar ja momenteel geen plek vrees ik - maar goed ook! Haha!
    X M

    BeantwoordenVerwijderen