dinsdag 11 juni 2013

¡Bottles!

Ineens zie je ze weer overal: Flesvazen!

Foto:
¡Muy Bien!

In de jaren 70 al een topper en nu weer helemaal hip. Een paar jaar geleden kon je ze met Koninginnedag nog voor een euro kopen, nu hebben veel interieurmerken en winkels (HK living, Hema, Action) ze in de collectie.

Hier een aantal mooie exemplaren die ik op Pinterest vond.

Via:

Via:

Via:


Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:


Via:
Suddenly you see them everywhere: Bottles! In the seventies you saw them everywhere, and now the are a trending topic for your house. A few years ago you could find them at the Queensday markets for just a Euro, now they are in the collection of many webshops and interior designers (like HK living, Hema, Action). Here some nice ones which I found at Pinterest.


8 opmerkingen:

  1. Ik hou ervan! Ik heb zelf ook een hele grote! Verder verzamel ik vintage glas. Wat een mooie letter op de eerste foto! Is dat beton?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou ze allemaal wel willen hebben!
      De letter is van staal, ooit uitverkoopje bij Lifestyle. Zo blij mee!

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze prachtig!!! ik heb zelf geen hele grote fles... maar wel heel veel kleintjes ;-) het blijft tijdloos mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ook een mooie bij WAUW zaterdag - twijfelde nog om 'm te kopen maar toch maar niet gedaan. In ieder geval wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat nog steeds op mijn wishlist! Vind flesvazen ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd een fijne accessoire de fles vaas.. Vooral de aqua tintjes vind ik altijd erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Anneke! Ik vind flessen ook geweldig, ik heb ze dan ook in verschillende maten:). En ik vind de letter A ook stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes! Een fijn, groot exemplaar van helder glas staat hier ook nog op de "wishlist"... In zo'n stoer en robuust houten krat zijn ze trouwens ook wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen