zaterdag 20 juli 2013

¡In the basket!

Je hebt er nooit genoeg van: ¡Manden!

La Vie Bohème
Foto:
¡Muy Bien!


Voor een echt zomers gevoel zijn gevlochten rieten manden een must voor in huis of een dagje strand en het is ook altijd een goed vakantie souvenir. Inmiddels heb ik in huis en op Pinterest al een aardige verzameling.

¡Take a look!

Via:

Via:

Via:

SissyBoy
Foto:
¡Muy Bien!

Via:

Via:

Via:

La Vie Bohème
Foto:
¡Muy Bien!

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:

Via:


Via:

¡Enjoy a sunny summer weekend!

You never have enough of them: ¡Baskets!
For a real summer feeling are wicker baskets a must for your home or for a day at the beach. And always a good souvenir from a nice holiday. Right now I have a big collection in my home and at Pinterest. Take a look!

4 opmerkingen:

  1. Jaaaa erg leuk allemaal!! Ik vind die foto met de manden aan de kapstok ook zo mooi!
    Fijn weekend!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogpost! En wat een mooie manden en tassen! Heerlijk zomers. Fijne avond nog. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op rieten manden, zowel voor de boodschappen als in huis.. Wat een leuke foto trouwens, die laatste.. al die manden op die scooter! :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor het gebruiken van mijn foto, leuk om te zien dat veel mensen net zo gek op manden zijn als ik.

    BeantwoordenVerwijderen