zondag 18 augustus 2013

¡Breakfast at..... De Klap!

Al zolang als ik in Den Haag woon is Eetcafé De Klap 1 van mijn favoriete plekjes voor ontbijt, diner (ze zijn beroemd om hun (geiten-) kaasfondue) of gewoon een heerlijk kopje koffie met chocoladeframbozentaart. Ik heb er inmiddels al heel wat ontbijtjes met vrienden en verjaardagsfeesten gevierd.





Maar De Klap is vooral favoriet omdat je zomers van een heerlijke stadstuin in Franse sferen kunt genieten.



 
Foto's:
¡Muy Bien!

Ooit had ik een jaar Spaanse les in de Bovenkamer, de ruimte die je kunt huren voor feesten, vergaderingen en partijen. Dat was top: na de les genieten van een heerlijk wijntje; De Klap was meerdere keren winnaar van de beste wijnkaart.

Eetcafé De Klap
Koningin Emmakade 118a
2518 JJ Den Haag
www.deklap.nl
Facebook

P.s. Om de hoek zit de Prins Hendrikstraat met leuke winkels als Tas-Ka.

As long as I live in The Hague, Eetcafé De Klap is one of my favourite places to have breakfast, dinner (they are well know for their (goat-)cheese fondue) or just a good cup of coffee with chocolate- raspberry cake I have had there lots of breakfasts with friends and celebrated my birthday party's over there. But I like it most of all because of the nice city-garden in French style. Once I had a year Spansh classes in De Bovenkamer, the salon you can rent for parties and meetings. I liked it so much: after classes we had a lovely wine; De Klap was several years of the best cafe winelist. P.s. net to De Klap is the Prins Hendrikstraat where you can find nice shops like Tas-Ka.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er erg leuk uit.
    Ga ik onthouden voor als ik een dag naar Den Haag ga.
    Fijne zondag!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yummie chocoladeframbozentaart! Leuk terras ook, moet toch maar eens richting Den Haag.. x

    BeantwoordenVerwijderen