woensdag 19 maart 2014

¡Ceramic love: Pure by Serax!

Dat ik van keramiek hou, is niet onbekend...


Serax weet me iedere keer weer te verassen. Deze keer met het mooie authentieke servies Pure van Pascale Naessen. Pascale is schrijver van de kookboeken Mijn Pure keuken 1 & 2 en Puur genieten. Door een ontmoeting met een Tunesische vrouw werd ze gefacineerd door keramiek.

Gemaakt van puur aardewerk met aan de binnenkant een glazuurlaag die een licht gevlamd en craquelé effect heeft. In mooie gevlamde kleuren groen, grijs en bruin maar ook in lichtere tinten groen en grijs.




Het servies wordt gebruikt door top koks zoals Sergio Herman en wordt veel in kookproducties gebruikt. Gerechten staan er prachtig op, dus dit servies doet het ook prima bij jou in huis. Ik ben fan... Als ik nou eens een enorme servies kast had.....

Foto's Via:

Dit mooie services is o.a. te koop bij WoonwinkelSiep en Tafelsfeer.

You might know that I love ceramic. Serax always know how to surprise people. This time with the beautiful Pure tableware by Pascale Naessens. Pascale wrote some cooking books: Mijn Pure keuken 1 & 2 and Puur genieten. By meeting a Tunisian woke she was inspired to ceramic. Made of pure pottery with a glaze on the inside which has a flamed and light crackled effect. In beautiful flamed colors green, grey and brown, but also in some lighter shades of green and grey. The tableware is users by top chefs like Sergio Herman and is frequently used in cooking productions. Everything looks great on a plate like this, so it would fit at your home as well. I am fan... I wish I had a huge cupboard...

You can buy this tableware at WoonwinkelSiep and Tafelsfeer.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook een zeer prachtig servies. Heb er al vaak staan naar kijken in de winkel. Alleen jammer dat het zo duur is hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag al een foto via IG. Super mooi in die groen tinten!
    Fijn weekend alvast!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen