woensdag 5 maart 2014

¡My collection...!

Op Instagram werd ik vandaag uitgedaagd mijn verzameling te laten zien.
Eerst dacht ik dat ik er geen had, want egels spaar ik al jaren niet meer en alle sterren, vogeltjes, mariabeeldjes, uiltjes, servies en wit keramiek kun je toch geen verzameling noemen....

Maar als ik even in mijn huis rondkijk (en dan nog niet eens de kasten open) dan blijk ik toch echt wel een enorme verzameling kandelaars en waxinelichtjes houders te hebben...

 
Op dit moment zijn deze glazen, grijze, witte en koperkleurige favoriet.







Foto's:
¡Muy Bien!
 
Today I joined a challenge at Instagram called: My collection. First I thought that I didn't had a collection, because I don't collect hedgehogs anymore and all the stars, birds, holy statues, owls, tableware, and white ceramic aren't a collection... But when I look around in my home (and open some closets) I see a lot of chandeliers and tea light holders.... At this moment these glass, grey, white and copper ones are my favourites.

3 opmerkingen:

  1. Het zijn er inderdaad een hele boel :) Ik vind die van Hay echt een van de gaafste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het al Anneke, je hebt genoeg! haha.... komt me bekent voor hoor. Denken dat je niet veel hebt en dan de kast optrekken. De Lup is mijn favoriet en die heb ik nog niet eens zelf in huis.
    Fijne week!
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ja, we beseffen niet altijd wat we verzamelen hè, ik ken het hoor ;-) maar wel een verzameling om trots op te zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen