zondag 4 mei 2014

¡Weekend styling!

PlMijn weekend begon met het maken van een verzameling Groen voor de #rainbowflashmob op Instagram. 




Ik gebruikte de mooie groene schaal die ik meenam uit Marokko en die helaas gebroken is. Ik kon geen afscheid nemen van de schaal (die ik toen net een paar weken had) en nu blijkt deze ook in stukken met wat mooie Marokkaanse foto's erbij een eyecather te zijn. De schaal heeft een nieuwe plek in huis en dat leidde meteen tot wat meer styling in huis en in de tuin.






Foto's:
¡Muy Bien!

My weekend started with the making of a Green collection for the #rainbowflashmob at Instagram. I used the beautiful green bowl, which I bought in Morocco but which is unfortunately broken. I couldn't trough it away (because I only had it a few weeks) and now it turns out to be an eycatcher with some beautiful Moroccan pictures. The bowl has a new place in home and that inspired me to do some styling at home and in the garden. 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, die rainbowflashmob. Het staat prachtig, al dat groen bij elkaar. Wat zonde van de schaal, maar zo staat hij ook mooi!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeetje, wat jammer van die schaal. Ik zou hem ook niet kunnen wegdoen, zo staat hij ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen