woensdag 18 juni 2014

¡Picture *LOVE* 17!

Mijn allergrootste wens in huis is een nieuwe badkamer in Hammam style.
Al heel lang was ik op zoek naar een digitale versie van deze foto, om mijn favoriete badkamer met jullie te delen. Ooit stond deze in een reportage over design Bead & Breakfast Viva Laterne in Limburg. 
Via Instagram kwam ik op het account van James Stokes, die de foto gemaakt heeft.
Helaas heb ik niet de mooie oude balken, maar wat zouden deze tegels en mooi wit sanitair mooi staan. Even verder sparen...

Vind je het initiatief Picture *LOVE* leuk en wil je ook meedoen? Mail naar stephaniekoster65@gmail.com, plaats een foto en vertel waarom je voor deze foto gekozen hebt. Op dit moment doen naast COOS-JE met Picture *LOVE* mee: Gerdien, Miranda, Antine, Conny, Marit, Chris, Rosemarie en Wendy



My biggest wish is to have a new bathroom in Hammam style. For a long time I was looking for the digital version of this picture, so I could share my favourite bathroom with you. Once I saw this in the Eigen Huis & Interieur magazine. This beautiful bathroom is made at Viva Laterne, a design Bed & Breakfast in Limburg (The Netherlands). At Instagram I found out that it was made by photographer James Stokes. Unfortunatly I dont have the old beams at my home, but how I would love to have the beautiful tiles and white bath and washing table...

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie badkamer zeg!! Mooi met die balken.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Je kunt van de balken los kopen en gewoon voor de sier ophangen hé! Zoeken naar winkels die oude bouwmaterialen verkopen, volgens mij zit er zelfs één in Scheveningen.

    BeantwoordenVerwijderen