maandag 7 juli 2014

¡Moodboard Monday #22!

Deze zomerse weken zitten vol leuke afspraken, lekker eten en weekenden met vrienden. Ook op mijn werk ben ik druk met van alles. Ik ben in dit soort weken altijd op zoek naar wat rust en “me-time”.

Via:
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

Dit mooie moodboard vond ik op 1 van mijn favoriete Spaanse blogs, Harmony. Het moodboard geeft inspiratie om in balans te blijven: genieten van een kop koffie, yogales, mooi tijdschrift of een avondje strand en alleen maar naar de zee kijken (ook al schijnt de zon niet): ¡Slow Life!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

¡Happy Monday!

These Summer weeks are full of nice meetings, nice dinners and weekends with friends. Even at my work Ia ma very busy. So in this busy weeks I am always looking for some rest and “me – time”. I found this beautiful moodboard at one of my favourite Spanish blogs: Harmony. This moodboard gives some inspiration to stay in balance: enjoying a cup of cofe, yoga class, inspiring magazine or an evening at the beach, just looking at the sea (even when there isn't any sun):¡Slow Life!


If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten