zondag 10 augustus 2014

¡Picture *LOVE* 19!

Een zomerse zondagavond doorbrengen met een boek is mijn favoriet...

Via:

Wat zou ik graag zo'n hoekje in huis of in de tuin hebben voor het ultieme vakantiegevoel. De dienbladen zijn er al en de parasol staat al heel lang op mijn wishlist. Misschien toch maar eens aanschaffen nu de avonden weer korter worden het zomerweer deze week heel ver weg is...

Vind je het initiatief Picture *LOVE* leuk en wil je ook meedoen? Mail naar stephaniekoster65@gmail.com, plaats een foto en vertel waarom je voor deze foto gekozen hebt. Op dit moment doen naast COOS-JE met Picture *LOVE* mee: Gerdien, Miranda, Antine, Conny, Marit, Chris, Rosemarie en Wendy



Reading a book at a summer sunday evening, is one of my favourite things. How I would like to have a corner at my home or garden which reminds me of the ultimate holiday feeling. I already have a few Moroccan plates and the sunshade is on my wishlist for long time. Maybe I should buy one, now the evenings are getting shorter and the summer weather will be gone this week...

Do you like the initiative Picture *LOVE* and do you want to join it? Mail stephaniekoster65@gmail.com, publish a picture and explain why you choose this picture. At this moment - next to COOS-JE Picture *LOVE* is joined by: Gerdien, Miranda, Antine, Conny, Marit, Chris, Rosemarie en Wendy

1 opmerking:

  1. Oeps,ik moet hoognodig ook weer eens ene Picture love doen..ga het zo meteen maar eens even doen..
    De jouwe ziet er ook prachtig uit..ik krijg er ook vakantiegevoel bij...
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen