maandag 20 oktober 2014

¡Moodboard Monday #30!

Al eerder mocht ik een prachtig moodboard van Ageeth laten zien in Moodboard Monday
Op Instagram kwam weer ik een mooi moodboard tegen van de altijd creatieve Ageeth, dat ik met veel plezier met jullie deel.

M Y S T Y L E

Via:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Dit moodboard geeft een goed beeld van wie Ageeth is. Wat ze leuk vindt qua sfeer, wat ze graag doet, haar kledingstijl en wat belangrijk voor Ageeth is: huiselijkheid, warmte, rust, creatief bezig zijn en een goed, zonnig humeur hebben (al is dat natuurlijk met de ups en downs van het leven). Dit probeert ze ook in haar eigen ontworpen producten te laten uitstralen. 
Wat is jouw style?

¡Have a Happy Monday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

A few months ago I could show you a beautiful Moodboard at Moodboard Monday, made by the talented Ageeth. I found another beautiful moodboard composed by Ageeth, which I am happy to show here. M Y S T Y L E. This moodboard shows us who Ageeth is. What she likes for interior, what she likes to do and what is important to her: being at home, warmth, rest, being creative and having a good sunny mood ( allthough there are ups and downs in every life). She also shows this in her designs. What is your style?

If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me.


1 opmerking:

  1. Leuk! Ik sta op het punt een huis te kopen en verbouwen dus ik ga ook eens een moodboard maken!

    BeantwoordenVerwijderen