woensdag 4 februari 2015

¡Urban Jungle Bloggers: Plants & Coffee!

I just joined the Urban Jungle Bloggers
This great initiative by Igor and Judith is all about more green in your home and enjoying the beauty of plants. Urban Jungle Bloggers from all around the world share ideas to create an Urban Jungle through styling ideas, DIY and green tips & tricks.


Here everything is about painting these days...
So no green at home... Besides this beautiful green leaf.
Of course painting goes very well with coffee, so here is my contribution to this months theme.




Foto's 
¡Muy Bien!

Looking forward to next week when hopefully all the painting will be done and I can buy this beautiful Fingerplant (Fatsia Japonica) for my redecorated guest room...



Ik was al fan van de Urban Jungle Bloggers, maar vanaf nu doe ik ook mee. Dit geweldige initiatief van Igor en Judith gaat over meer groen in huis en zet planten in de spotlights. Urban Jungle bloggers uit de hele wereld delen ideeën om een Urban Jungle te creëeren door styling ideeën, DIY en groene tips. Hier staat alles in het teken van schilder en klus werkzaamheden deze weken. Dus weinig groen in huis... Behalve dit mooie groene blad. Schilderen gaat gelukkig heel goed samen met koffie, dus hier is mijn bijdrage voor het thema van deze maand. Hopelijk is volgende week al het geklus achter de rug zodat ik mijn logeerkamer verder op kan pimpen en deze mooie vingerplant (Fatsia Japonica) kan kopen.

1 opmerking:

  1. Super leuk dat je mee doet, Anneke! Dat lekkere kopje koffie had je wel verdiend na al het schilderen. En dan binnenkort verse nieuwe planten in huis. Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen