zaterdag 25 april 2015

¡Free Fern Printables!

Wat ben ik toch blij dat de prachtige varens een comeback gemaakt hebben en helemaal hip zijn nu! 
Verleden week kocht ik vijf verschillende varens voor in de tuin.

Foto 
¡Muy Bien!

Maar aan de muur mogen ze wat mij betreft ook een plekje. Hier wat inspiratie voor wat gratis Varen Printables voor aan je muur!


Via:

Via:
You can also download a modern version of this print here

Via:


How happy I am that the beautiful fern has made their comeback and that they are so trendy nowadays! Last week I bought five different types of them for my garden. But I also like them at the wall as a print. here some inspiration for some free Fern Printables for at your wall! 

2 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze ja! Ik ben er ook helemaal weg van :) De derde print kun je via mijn blog ook gratis downloaden in een 'moderner' jasje!

    BeantwoordenVerwijderen