maandag 27 april 2015

¡Moodboard Monday #51!

Vandaag is DE dag in het jaar dat 1 van mijn favoriete kleuren – Oranje - de hoofdrol speelt. Ik was op zoek naar foto's voor een oer-Hollands moodboard, toen ik deze tegenkwam. Wat een verrassing het zonnige en vrolijke oranje te combineren met prachtige pastelkleuren...

Via:

¡Enjoy a Sunny Kingsday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

Today is THE day for one of my favourite colours: Orange! While I was looking for some real Dutch pictures to make a Kingsday Moodboard, I found this colour-crush. What a surpirise to combine the sunny and cheerful Orange with some beautiful pastels.

If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten