maandag 22 juni 2015

¡Moodboard Monday #57!

Nu de zomer maar niet echt wil beginnen, een moodboard vol vrolijkheid. Ook al zijn het dan zwarte stippen, ze maken me blij...
En hopelijk doet de zomer snel zijn intrede, dan worden de stippen snel zomersproeten!

Via:

¡Enjoy a Happy Monday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

It take a long time before it becomes Summer this year, so I choose a moodboard filled with happiness. Although it are black sparkles, they make me happy... nd i hope that Summer will be here soon, than the sparkles may become Summer freckles!


If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. 

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig moodboard weer Anneke! Ik hoop ook echt dat de zomer binnenkort echt van zich laat horen.. het ziet er wel een beetje naar uit als je de berichten mag geloven :) fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen