maandag 17 augustus 2015

¡Moodboard Monday #64!

Mijn holiday countdown kan beginnen!
Nog een weekje en dan ben ik heerlijk in mijn tweede thuisland Spanje. 
Mooie steden, groene palmen, heerlijk eten, zon en zee... Heerlijk!

Via:

¡Have a happy Monday!

Maak jij wel eens een moodboard en zou je het leuk vinden deze op ¡Muy Bien! terug te zien? Mail me dan!

I can start with my holiday countdown! Just a week and then I will be at my second home: Spain. Beautiful cities, green palmtrees, delcicious food, sun and sea.. I love it!


If you like to make Moodboards and you would like to share them at ¡Muy Bien!, please mail me. 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig moodboard weer Anneke met dat frisse en inspirerende groen... Heel Mooi! Ik wens je heel veel voorpret toe... lekker genieten van het feit dat je bijna gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen