zaterdag 26 september 2015

¡Breakfast at: Dulce de Leche Valencia!

"Plop" zei mijn laptop en begon met een automatische update... Daarna met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen... Dus niets geen foto's delen van mijn vakantie, want de laptop moest gerest worden... een ramp voor een blogger. Maar na 10 dagen stilte op ¡Muy Bien! doet alles het weer en kan ik mijn inspiratie en mooie plekken weer met jullie delen.


Mijn favoriete plek deze vakantie was toch echt Dulce de Leche in Valencia. In de hippe wijk Ruzafa, waar ik in deze gezellige AirBNB logeerde, is deze inspirerende ontbijt, koffie, lunch en borrelplek te vinden. Een stijlvol ingericht pand, met een geweldige combinatie van vintage meubelen, Ikea en planten.






Alle broodjes, taartjes en andere biologische heerlijkheden zijn met liefde gemaakt. Een heerlijke plek om met een trendy tijdschrift van een kop koffie en heerlijke ontbijt met vers sap, lekker croissants of een stukje heerlijke home made taart te genieten. Het terras op de hoek van de straat is een fijne plek om na en dagje shoppen of de mooie plek men van Valencia bezocht te hebben, tussen de locals van een wijntje te genieten.








Ik werd geïnspireerd door de geweldige Urban Jungle die ze er hebben en ben nu op zoek naar zo'n mooie vintage diatafel om er thuis ook een te maken. En ik ga zeker eens proberen wat van de origami vouwsels te maken, om ergens in huis een plekje te geven.

Foto's 
¡Muy Bien!

Calle de Cuba 46 
(hoek Calle Pintor Gisbert)
Ruzafa - Valencia

En ben je in de stad en heb je zin in iets lekkers, er is ook een Dulce de Leche Pasteleria op de Calle Jesus 71 bajo (beneden), Valencia

When I was blogging last week, my laptop started an automatic update... After that I couldn't start it again... So no blogs with picture from my holidays to share and my laptop needed to be reset... a disaster for a blogger like me. But after 10 days of bloggers silence at ¡Muy Bien!, everything is working again, so I can share my inspiration and nice places with you again.
This holiday, my most favourite place, for sure is Dulce de Leche in Valencia. In the trendy neighbourhood Ruzafa where I stayed in this beautiful AirBnB, you can find this inspiring breakfast, coffee, and lunch place where you also can enjoy a drink. A beautiful styled place, with a great combination of vintage furniture, IKEA and lots of plants. All breads, cakes and other delicious foods, are made with love. A great place to read the trendy magazines while enjoying a good breakfast with fresh organic juice, croissants or homemade cakes or enjoy a cup of coffee. The terrace at the corner of the street is a good place to sit between the locals and have a drink after a day of shopping or sightseeing in beautiful Valencia. I was inspired by the beautiful Urban Jungle, and now I am looking for a vintage side table to make my Urban Jungle at home. And I am also going to do some origami to make these beautiful decorations.
P.s. If you are shopping in the old city, you can find the Dulce de Leche Pastelleria at Calle Jesus 71.


1 opmerking:

  1. Wat een ramp is dat he! Dat heb ik ook wel eens meegemaakt! Fijn dat je er weer bent! Wat een fijne sfeer daar! Spanje is echt leuk! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen