dinsdag 22 december 2015

¡Nordic Christmas by Søstrene Grene!

How happy I was when I discovered that one of my favourite Nordic shops openend a store in The Hague! A few years ago, I “discovered” Søstrene Grene, when I stayed in Copenhagen. Luckily there is a shop in Groningen so every time I visited my friends, I could shop there and never left empty handed. Now you also can find them in Amsterdam and Zwolle.


I like their Christmas collection; whether you like your Christmas decorations in minimalistic white, with a touch of gold and copper or the traditional red and green style, you can find it all in this inspiring shop. Here some of my favourites!







Via:

Wat was ik blij toen ik ontdekte dat een van mijn favoriete Scandinavische winkels een nieuw filiaal in Den Haag opende! Een paar jaar geleden “ontdekte” ik SøstreneGrene tijdens een vakantie in Kopenhagen. Gelukkig was er al snel een winkel in Groningen en iedere keer dat ik daar was, ging ik zeker even binnenkijken en verliet de winkel nooit zonder aankopen. Naast Den Haag en Groningen zijn er nu ook winkels in Amsterdam en Zwolle. De kerstcollectie is een feestje: of je nu van minimalistische witte kerstversiering houdt, sprankelend goud en koper of in traditioneel rood – groen, je kunt het allemaal vinden in deze inspirerende winkel. Hier een aantal van mijn favorieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten