zondag 27 december 2015

¡Still Life Sunday #8!

Foto
¡Muy Bien!

Today I will be on my way to my secret place in Asturias (Spain) to stay for two weeks at the lovely home of my dear friends in a tiny still life Spanish village. This is the back of the house: the stable of their neighbor. How I love the beautiful handmade wooden stairs. Still a pity that I cant take them with me... 

Here I will celebrate two weeks of holidays without television and internet, just enjoying the country live. So it will be silent at ¡Muy Bien! since I don't know when I have access to internet. Hope you have a good end of 2015 en a great start of a sparkling fresh 2016!

¡Enjoy your Still Life Sunday!

If you also like to make still life's pictures and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail!

Vandaag ga ik op weg naar mijn fijne vakantieplek in Asturias (Noord – Spanje): het vakantiehuisje van vrienden in een still life klein Spaans dorpje. Dit is de achterkant van het huis: de stal van de buurman. Ik ben helemaal verliefd op de prachtige houten trappen die de buurman maakt, dus het is echt jammer dat ik er niet 1 mee kan nemen in het vliegtuig... Hier ga ik twee weken van een rustige vakantie genieten, zonder televisie of internet. Dus het is even stil op ¡Muy Bien! Want ik weet niet wanneer ik toegang tot internet heb. Ik hoop dat jullie een goed eind van 2015 hebben en een geweldige start van een sprankelend en fris 2016!

Maak je ook foto's van stillevens en vind je het leuk die op ¡Muy Bien! te delen? Mail me dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten