zondag 31 januari 2016

¡Still Life Sunday #10!

If you think of Still Lifes, you think of paintings by old masters from the Golden Century. So I have to put a picture of a Still Life, inspired by Vermeer. Love this pictures where you can wonder whether it is a painting or a nice form of photography. How I like beautiful almost faded colors. This Still Life inspires me to cook a nice meal, because that's what makes a real Still Life Sunday to me.

Via:

¡Enjoy a nice Sunday evening!

If you also like to make still life's pictures and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail!

Wanneer je aan Stillevens denkt, dan zijn het vaak prachtige schilderijen, gemaakt door de schilders uit de Gouden Eeuw. Dus tijd voor een foto van een stilleven, geïnspireerd door Vermeer. Ik ben dol op dit soort foto's waarbij je je afvraagt of het een echt schilderij is, of een bijzondere manier van fotograferen. De vergrijsde kleuren vind ik prachtig. Dit stilleven inspireert me om lekker te gaan koken, want dat hoort er op mijn Still Life Sunday echt bij. Maak je ook foto's van stillevens en vind je het leuk die op ¡Muy Bien! te delen? Mail me dan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten