woensdag 2 maart 2016

¡Give Away Deens.nl: Spring is in the Air!


At this time of the year, I can't wait for sunny days filled with Spring!
How lucky I was that my favourite webshop Deens.nl, offered me to choose some items from the Madam Stoltz Spring/Summer16 collection, and write a guest blog about it for their beautiful new website. I choose these lovely mobile with small vases and (as a ceramic addict) the grey and blue tube vases. Great Spring feeling in my home!




I like to share my Spring feeling with you, and thanks to Deens.nl I can make you happy with the four beautiful ceramic tube vases. 3 of them you can hang, one you can put on the table. The vases are from grey ceramic and 3 of them have a dark or light blue part at the bottom. And of course they look great if you put them all together at the table!


Foto's
¡Muy Bien!

Sorry, this Give Away is closed...


In deze tijd van het jaar, beginnen bij mij langzaam maar zeker de lentekriebels te bubbelen en kan ik niet wachten op zonnige dagen gevuld met Lente! Wat was ik blij dat mijn favoriete webshop Deens.nl me de kans gaf om een paar mooie items uit de Madam Stoltz Spring/Summer16 collectie te kiezen en er een gastblog over te schrijven voor hun prachtige nieuwe website. Ik koos voor de leuke mobile met kleine vaasjes en (gezien mijn keramiek verslaving) de grijze en blauwe tube vaasjes. Heerlijk Lentegevoel in huis!
Mijn lentegevoel wil ik graag met jullie delen en namens Deens.nl mag ik 4 keramieken tubevaasjes weggeven. 3 vaasjes kun je ophangen, het vierde vaasje kun je op tafel zetten. De vaasjes zijn van mooi grijs keramiek en 3 hebben en donker of lichtblauwe rand glazuur aan de onderkant. En natuurlijk staan de vaasjes ook geweldig als je ze allemaal bij elkaar op tafel zet!
Sorry, deze Guve Away is inmiddels gesloten...

1 opmerking:

  1. Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt Anneke! Echt heel erg uitnodigend om uit te kijken naar de lente en het binnen alvast mooi te maken!

    BeantwoordenVerwijderen