dinsdag 8 maart 2016

¡Tile addiction: Handmade tiles by Tine K!


In a week I will be on my way to Lisbon. Since I am a real tile addict, I am looking forward to see the houses with all the beautiful azulejos. Actually I love all kind of tiles, but these handmade Morrocan tiles in beautiful colors of the Tine K collection, are my favourites. There are several different patterns and colors in the collection of Tine K, but I like these round ones the most, especially the brown and pink ones.. Seems like pink is becoming a favourite colour... Still dreaming of a Moroccanpink wall which would match great to these beauties...



Via:

Over een week ga ik heerlijk voor een paar dagen naar Lissabon. Omdat ik echt dol op tegels ben, kijk ik nu al uit naar de mooie azulejos waarmee de huizen gedecoreerd zijn. Eigenlijk vind ik alle tegels mooi, maar deze handgemaakte Marokkaanse tegels van Tine K,  in mooie pastel kleuren zijn mijn favorieten. Er zijn verschillende patronen in de collectie van Tine K, maar deze tegels met het ronde motief, vooral in de combinatie bruin - roze, vind ik het mooiste. Het begint erop te lijken dat roze een favoriete kleur wordt... Ik droom stiekem nog steeds over een mooie Marokkaans roze muur, die echt geweldig zou staan bij deze beauties...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten