zondag 3 juli 2016

¡Still Life Sunday #19!

Sometimes a Sunday is al about sitting in the garden...

Via: 

Since I didnt feel well this morning, I skipped my yoga class at the beach and just enjoyed the sun in the garden, reading some magazines and making plans of changing my garden furniture... Still thinking whetter I change my table and chairs for a lovely wooden bench like this...

¡Enjoy a Happy Sunny Sunday Evening!

If you also like to make still life's pictures and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail!


Soms is het enige wat je op een zondag doet: zitten in de tuin... Omdat ik me vandaag niet echt ok voelde, skipte ik mij yogales op het strand en genoten van lekker niets doen in de tuin, tijdschriften lezen en bedenken of ik mijn tuininrichting ga veranderen. Zal ik mijn tuintafel en stoelen verruilen voor een mooie houten bank zoals deze....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten