zondag 17 juli 2016

¡Still Life Sunday #20!

Palmtrees, a pink wall, some industrials elements and the sea...

Via:

Even this Sunday was a beachday, because during my yogaclass the sun came through the clouds and I enjoyed a great day at the beach reading a book. Just some me time, looking at the sea.
So this Still Life Sunday goes with this beautiful Sea painting on an old pink wall. Still thinking of painting my garden wall into a soft pink, which matches great with the green of the grapes...

¡Enjoy a Happy Summer Sunday Evening!

If you also like to make still life's pictures and would you like to share them at ¡Muy Bien!? Please send me an e-mail!

Palmbomen, een roze muur, wat industriële elementen en de zee...
Ook deze zondag begon met een yogales op het strand en halverwege de les brak de zon door de wolken heen en genoot ik van een heerlijke dag op het strand vol me time: niets anders doen dan een boek lezen en naar de zee kijken. Dus op deze Still Life Sunday een mooi schilderij van de zee op een oude roze muur. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik mijn betonnen tuinmuur licht roze zal verven, met het groen van de druif een tropische combinatie..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten