zondag 28 augustus 2016

¡Spanish Summer Break!


  

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Finaly I am on my way to Spain to enjoy my holidays there!
Some hours Barcelona, a few days in Asturias and Bilbao and two weeks at Mallorca.

I am looking forward to wake up in in the Asturian hills, reading books, enjoying the Spanish food, visit inspiring city's and discovering Mallorca.

A part of my holidays I won't have access to Internet, so it will be quiet at ¡MuyBien! for a few weeks. I'll be back at the end of September, and if you like you can meet me here at Instagram.

¡Hasta pronto, See you soon!


Eindelijk is het ook voor mij vakantie en ben ik op weg naar Spanje! Een paar uur Barcelona, een paar dagen in Asturias en Bilbao en twee weken Mallorca. Ik kijk nu al uit naar wakker worden in de Asturiaanse heuvels, lekker lezen, genieten van het heerlijke Spaanse eten, inspirerende steden bezoeken en Mallorca ontdekken. Een deel van mijn vakantie is er geen internet, dus het zal de komende weken stil zijn op ¡MuyBien!. Eind september ben ik weer terug en als je wil kun je me hier de komende tijd volgen op Instagram. ¡Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten