zondag 9 oktober 2016

¡Sunday Styling: Riad Lifestyle!


A sunny Sunday is always good for some re-styling at home!
Inspired by the beautiful items of Riad Lifestyle, and my love for authentic Morrocan handicraft, I decided to redecorate my guest room because it's the perfect place to show my new beautiful Morrocan leather bag. Some palms and embroided cushions and my guest room feels like a room in a Morroccan Riad.







When I saw the inspiring Riad Lifestyle site, it was love at first sight. Not only the unique, vintage Berber kelim cushions, Ben Ouarain carpets, the pompon blankets and Handira weddingblankets are beautiful, but there are also a lot must haves like beautiful bags and jewellery.
Safae and Imane, two inspiring, positive Dutch Morrocan sisters who owns Riad Lifestyle, brings us a lot of beautiful handicrafted Morrocan designs which brighten your life! And next to that they have an inspiring Instagram feed. I am a fan!

Foto's
¡Muy Bien!

Een zonnige zondagmiddag is altijd goed om wat re-styling in huis te doen! Geïnspireerd door de mooie items van Riad Lifestyle en mijn voorliefde voor authentieke Marokkaans vakmanschap, besloot ik mijn logeerkamer te veranderen omdat het de perfecte plek is om mijn mooie nieuwe Marokkaanse leren tas in de spotlights te zetten. Wat palm planten en geborduurde kussens en mijn logeerkamer ziet eruit als een kamer in een Marokkaanse Riad. Toen ik de inspirerende RiadLifestyle site zag, was dat liefde erop het eerste gezicht. Niet alleen vanwege de unieke vintage Berber kelim kussens, Ben Ouaraintapijten, de pompom dekens en Handira trouwkleden zijn super mooi, maar er zijn ook heel veel must haves zoals mooie tassen en sieraden. Safae en Imane, twee inspirerende, positieve Nederlandse Marokkaanse zussen, zijn de eigenaars van Riad Lifestyle en brengen prachtige Marokkaanse handgemaakte ontwerpen naar Nederland waar je vrolijk van wordt! En daarnaast hebben ze ook een inspirerende Instagram feed. Ik ben fan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten