woensdag 23 november 2016

¡Green Velvet!







1, 2, 3, 4, 5,
6. 7. 8. 9. 10

Slowly we are getting closer to Christmas. Still thinking whetter I will buy a Christmas tree, because I will be home this year. But I am sure that's there will be lots of Eucalyptus in my home. How I love the greyish green color and the fresh smell. There are lots of types, my favourites are the ones with the olive like leaves and some seeds (nr 7). Getting some green inspiration at Pinterest for this years decorations.


Langzaamaan begint het weer tijd voor Kerstmis te worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik dit jaar weer eens een kerstboom in huis zal halen, omdat ik nu eens niet met vakantie ben. Maar wat er zeker dit jaar als kerstgroen in huis komt, is bossen vol Eucalyptus. Wat word ik blij van de prachtige grijsgroene kleur en de heerlijke geur. Je kunt Eucalyptus in veel verschillende soorten krijgen, maar mijn favoriete soort is die met de dunne bladen en zaden (nr. 7). Snel op zoek naar wat Groene inspiratie op Pinterest voor de kerstversiering van dit jaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten