zaterdag 31 december 2016

¡2016 Waves...!

Foto's
¡Muy Bien!

The last day of 2016...

The year in which I:
... Celebrated my 50th Birthday ...
... Went twice to Spain and made a citytrip to Lisbon ...
... Got new dear IG friends with whom I shared lots of happiness and inspiration ...
... Wrote some inspiring guest blogs and had some nice collaborations ...
... Got in touch with inspiring Social Enterprises and became a member of the 010 Inclusief movement ...
... Enjoyed writing at ¡Muy Bien! For the fourth year ...
... Spend a lot of time at the beach, wandering, sunbathing and having yoga classes ...

Hope 2017 will be a year in which a lot of dreams come true and share a lot of moments with very dear people.

¡Have a wonderful 2017!

De laatste dag van 2016...
Het jaar waarin ik:
... Mijn 50e verjaardag vierde...
... Twee keer naar Spanje reisde en een citytrip naar Lissabon maakte...
... Hele lieve dierbare IG vriendinnen ontmoette met wie ik veel gezelligheid en inspiratie deelde...
... Een aantal inspirerende gastblogs schreef en mooie samenwerkingen had...
... Bekend werd met de wereld van Social Enterprises en het Platform 010Inclusief mede oprichtte...
... Voor het vierde jaar op ¡Muy Bien! blogte ...
... Heel veel tijd op het strand was om te wandelen, van de zon te genieten en yoga lessen had ...

Ik hoop dat 2017 een jaar wordt waarin veel dromen werkelijkheid gaan worden en waarin ik weer veel mooie momenten met lieve mensen om me heen kan genieten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten