vrijdag 27 januari 2017

¡Ceramic Crush #6: Edge by Skagerak!





Via:

You can always surprise me with beautiful ceramics. That's why I took lots of terracotta bowls from Spain, which mixes great with my green Bordallo Pinheiro ceramics from Portugal, beautiful Moroccan decorated ceramics and white porcelain.
For a while I was looking for a new teapot and thought of a black one. Untill I saw this beautiful terracotta ceramic Edge by the Danish brand Skagerak. Simple and beautiful in the beautiful terra brown, which is one of the upcoming colors in 2017. 
If you have enough tableware, there are also some beautiful vases.
So I have some other items for my wishlist....


Je kunt me altijd blij maken met mooi keramiek. Daarom nam ik grote hoeveelheden Spaanse terracotta schalen mee, die weer geweldig mixen met het groene Bordallo Pinheiro keramiek, mooi gedecoreerd Marokkaans aardewerk en mijn witte servies. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe theepot en dacht dat het dit keer maar een zwart exemplaar moet worden. Totdat ik het mooie terracotta kleurige keramiek Edge van Deens designlabel Skagerak ontdekte. Simpel ontwerp in prachtig terracotta bruin, dat een van de favoriete kleuren in 2017 wordt. Heb je al servies genoeg, dan zijn er ook prachtige vazen. Ik heb dus weer iets om op mijn verlanglijstje te zetten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten