vrijdag 3 maart 2017

¡Pom Pom Blanket!


Although we are almost at the end of the winter, there can be some cold and windy nights. A cold night needs a cosy night at home with a Pom Pom blanket. How I love these beautiful blankets which reminds me at beautiful Morocco. So how happy I was to discover this beautiful DIY Pom Pom blanket.

Just a linen blanket and yarns in my my favourite pale pink and taupe grey color pallet and you make a beautiful Pom Pom blanket of your own. And how I like the beautiful pictures which show you how this blanket is made...






Via:

Gelukkig begint er een einde aan de winter te komen, maar toch kunnen we nog wat koude en herfstachtige dagen verwachten. Koude dagen vragen om gezellige warme avonden thuis met een Pom Pom deken. Wat vind ik deze dekens, die me doen denken aan Marokko, mooi. Dus ik was heel erg blij toen ik deze leuke DIY Pom Pom deken ontdekte. Alleen een linnen lap of deken en wol in mijn favoriete kleuren: oud roze en taupegrijs en je maakt je eigen Pom Pom deken. En wat zijn de foto's mooi waarop je kunt zien hoe je ze maakt...

1 opmerking:

  1. Love anything with a pom pom trim, I recently DIY'ed a pom pom trim on my blinds. This is a great DIY!

    BeantwoordenVerwijderen