woensdag 12 april 2017

¡A natural oasis in the city centre of Barcelona!









Via:

Barcelona is one of my favourite city's, especially for the beautiful houses with lovely authentic details. My favourite place in the city is el Borne, where you find a great atmosphere like being in a village instead of a metropolis.

How I love this beautiful home styled in natural tones! It has special accentuating features which are characteristic from the time when it was built, like it's carpentries, high waved ceilings, thick supporting walls and separating arches that reminds of the site’s history. Studio WIT (who renovated the building) did a great job combining the use of old renovated pieces with contemporary and modern design. A real dreamhouse to me!


Barcelona is een van mijn favoriete steden, vooral omdat ik dol ben op de geweldige huizen met mooie authentieke details. Mijn favoriete wijk is El Borne, waar je je in een klein dorp waant, in plaats van een drukke wereldstad. Dit prachtige huis gestyled in naturel tinten, vind ik echt geweldig! Het heeft prachtige authentieke details uit de tijd waarin het gebouwd is, zoals mooi houtwerk, hoge gewelfde plafonds, dikke muren en bogen en poortjes die verwijzen naar de geschiedenis van dit pand. Studio WIT (die verantwoordelijk zijn voor de renovatie van dit pand) heeft geweldig werk verricht door oude gerestaureerde stukken te gebruiken, gecombineerd met moderne kunst en design. Kortom, een geweldig droomhuis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten