zondag 2 april 2017

¡Sunny Backyard!






Via:

How I like to wake up on a Sunny Sunday!

A day filled with sunshine and drinking coffee at the beach, but also some moments to enjoy a book in my garden. Now that the winter is gone, it's time to clean up for the summer. This year I am thinking of changing my garden furniture, because I would like to enjoy the sun on a wooden couch... Next to that, my concrete wall needs to be painted. Still thinking of a pink wall instead of white, inspired by this Bohemian Backyard, with its warm terra, pink, rattan and bright whites... Feels like a holiday in Spain or Morocco... 

Think I have some work to do...


Niets fijner dan wakker te worden op een zonnige zondag! Een day vol zonneschijn en koffie op het strand, maar ook tijd om lekker met een boek in de tuin te zitten. Nu de winter weer voorbij is, is het tijd om aan de slag te gaan voor de zomer. Dit jaar denk ik er hard over mij. tuinmeubilair te vervangen, want het lijkt me heel fijn van de zo'n te genieten op een mooie houten bank. Ook is mij betonnen muur hard aan een schilderbeurt toe. Ik twijfel nog steeds over een roze muur in plaats van wit en wordt helemaal geïnspireerd door deze mooie Bohemian tuin met warm terra, roze, rotan en helder witten... Voelt net als een vakantie in Spanje of Marokko... Denk dat er een klusje op mijn wacht....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten