vrijdag 22 september 2017

¡Colorfull September Home!














Via:

Hello everyone. I am back from my holiday. 
Though I miss the sunny days with lots of new places to discover, I am happy to be at home again.

This Indian Summer when the evenings are getting shorter, makes a good reason for some Autumn Bliss at home. How I like the use of colours in this tiny apartment, where a pink hall gives you a warm welcome. The dark colours at the wall and some pink accents makes it a very cosy home. Time to get my punk curtains back at the windows and enjoy lazy Autumn evenings!


Hallo allemaal, ik ben weer terug van vakantie. Alhoewel ik de zonnige dagen en alle nieuwe plekken om te ontdekken mis, ben ik blij dat ik weer thuis ben. Deze Indian Summer, wanneer de avonden weer korter worden zijn een goede reden om het thuis extra gezellig te maken: Autumn Bliss! Wat word ik blj van het kleurgebruik in dit kleine appartement, waar een roze hal je verwelkomt. De donkere kleuren op de muren en wat roze accenten maken het een erg gezellig huis. Het wordt tijd om mijn roze gordijnen weer op te gaan hangen en te genieten van lange luie herfstavonden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten