woensdag 4 oktober 2017

¡Time to Read!







Inspired
by
SFGirl by Bay

Dark and rainy Autumn nights are very good to enjoy an evening of reading. How I like books (still better than an E-reader), I don't like bookshelves in my living room. Luckily I have a good place to store them in my study.

But seeing these book shelves with books in similar natural colours, makes me change my mind... I love the beautiful minimalistic look and the way they give your home a cozy feeling. So time to read at long Autumn and Winter nights!


Donkere en regenachtige Herfstavonden zijn prefect om een avondje lekker te lezen. Alhoewel ik dol ben op boeken (nog altijd veel fijner dan een E Reader), houd ik er niet van om mijn boeken een prominente plek in de woonkamer te geven. Gelukkig heb ik ruim plek voor ze in de studeerkamer. Maar als ik deze boekenplanken en kasten zie met boeken in dezelfde naturel kleuren, krijg ik daar toch een ander idee over.... Wat vind ik de minimalistische look mooi en de manier waarop ze gezelligheid toevoegen aan je huis. Tijd om lekker te lezen dus op lange Herfst en Winteravonden die op ons wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten