maandag 11 december 2017

¡Winter Wonderland!




Lucky us: we have two days of snow. Even in The Hague we have about 10 cm of snow. 
Yesterday I went for a walk enjoying snowflakes falling on my head. How I enjoyed the beautiful white quiet Winter Wonderland, even in the middle of the city. Unfortunately I had to work today and watched the snow falling down behind the window. 
Of course, winter days like this will end at home with warm chocolate milk & wiped cream, blueberries and my favourite Christmas music of Smith & Burrows.

Foto's:
¡Muy Bien!


Wat een geluk: we hebben al twee dagen sneeuw in Nederland. Zelfs in Den Haag ligt er zo'n 10 cm. Gisteren maakte ik een lange wandeling, genietend van de sneeuwvlokken die op m'n hoofd dwarrelden. En wat een feestje om door een mooie stille witte stad te lopen, zelfs midden in de stad was het rustig. Helaas moest ik vandaag werken en kon ik de sneeuw alleen door het raam zien. Natuurlijk eindigen mijn winter wandelingen thuis met warme chocolademelk met slagroom, blauwe bessen en mijn favoriete Kerst muziek van Smith & Burrows. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten