zondag 11 februari 2018

¡Velvet & Fringes!








Inspired
by:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Last week I went to the Art Deco exhibition at the Gemeentemuseum in TheHague. Art Deco has always been one of my favourite styles. So I was surprised to see how Art Deco is trendy again!
Dark colours, feathers, cubistic design and lots of velvet & fringes... They are all are fashion and interior statement in 2018 again!

I never thought that I would be enthusiastic about velvet furniture with firings, because it reminds me of pale, old fashioned furniture in the seventies. But these beautiful colours and designs I can't resist....


Vorige week bezocht ik de Art Deco tentoonstelling in het Gemeentemuseum inDen Haag. Art Deco is altijd een van mijn favoriete ontwerpstijlen. Wat was ik blij om te ontdekken dat Art Deco weer helemaal trendy is! Donkere kleuren, veren, kubistische ontwerpen en heel veel fluweel en franjes... Zij zijn in 2018 opnieuw een interieur en fashion statement! Ik had nooit gedacht dat ik enthousiast zou zijn over fluwelen meubels met franjes, omdat het me aan ouderwetse verschoten meubelen uit de jaren '70 deed denken. Maar deze mooie ontwerpen en kleuren kan ik niet weerstaan....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten